Teema – Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?
Kuna õpin alusharidust, siis sooviksin teada, kuidas lastele õpetada digipädevusi. Kas see on üldse vajalik nii väikeste laste puhul ? Kas propageerida nutiseadmeid? Kindlaks teemaks mida soovingi õppida oleks digipädevuste õpetamine eelkooli ealistele lastele.

Eesmärgid – Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?
Eesmärgiks on teada saada  kuidas lastele edasi anda digipädevusi õigel teel.

Strateegiad – Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?
Oma eesmärgid ma kavatsen saavutada tunnis osaledes ja õppejõud kuulates. Küsimuste korral küsides.

Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?
Õppejõu poolt antud lingid on väga sisukad ja toetavad palju minu huvi antud teema vastu. Materjali leian kindlasti palju internetist mis on vabalt kätte saadavad.

Hindamine – Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?
Kui ma olen kursuse lõpus valmis minema laste ette ja neile õpetama kuidas ringi käia internetis ja neile hariduslikke mänge näidata/õpetada ja seda siduda enda tegevustega lasteaias, siis olen enda eesmärgi täitnud.

Kommentaarid