Tere.


Olen lugenud paljude blogi postitusi ja nüüd on mul võimalus see ise ka teha. Vaat mis elu võib kõik ette tuua. Põnev.

Nimeks on mul Eva Maria. Olen enda nimega väga rahul, sest see on täpselt mulle sobilik nimi. Evaks kutsuvad mind lähedased ja sõprad. Eva Maria olen ma kõigile ülejäänudele. Inimesena olen ma ka nagu kaheks jaotatud. Eva on hoopis teistsugune inimene kui Eva Maria. Seda saavad aru minu sõbrad ja lähedased. Eks igalühel ole mitu külge, aga minu puhul on seda hästi aru saada. Eva on väga avatud, sõbralik, naljakas, vahel ka lapsik, totter jms. Eva Maria on viisakas, sõbralik, tasakaalukas, mitte nii avatud,  ja kõike muud mis viitab eeskujulikkusele. Minu arvates on see hea, kui inimene suudab end vastavalt kekskonnale/inimestele muutuda. Mulle meeldib väga süüa teha, katsetades alati midagi uut. Lemmik tegevuseks on ka erinevaid toidukohtasid külastada ja uusi ideid ammendada. Hobideks on mul lumelaud, pildistamine, sõpradega lauamängu õhtud ja kokkamised. Mulle meeldib ka väga jalutada, ei möödu päeva kui ma pole oma samme täis kõndinud. Ennast iseloomustada on keeruline, kindlasti saaksid sellega väga hästi hakkama minu sõbrad ja lähedased.


Kommentaarid